مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید میگو صادراتی بوشهر

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش صادرات میگو بوشهرپخش میگو صادراتی بوشهر

میگو یکی از پرخاصیت ترین نوع آبزیان می باشد که در جنوب کشور از جمله استان بوشهر یافت می شود این موجود زنده دارای اندازه های گوناگونی می باشد که بزرگ ترین آنها دارای سایز 25 سانتیمتر است و بهترین نوع میگو صادراتی بوشهر به شمار می آید که از نظر صید و صادرات برای صیادان بسیار به صرفه می باشد. 

بازار خرید میگو صادراتی بوشهر

روش صادرات میگو بوشهر

روش صادرات میگو بوشهر امروزه متاسفانه افراد بسیار کمی از میگو در برنامه غذایی خود استفاده می کنند، در صورتی که میگو دارای مواد مغذی بسیار بالایی از جمله فسفر و پروتئین است و همچنین  دارای خواص بسیار، مثل تنظیم فشار خون، رفع کم خونی بدن و غیره می باشد که مصرف آن به افراد توصیه می شود و از آنجایی که میگو دارای کالری بسیار پایینی است، ورزشکاران نیز این ماده غذایی را در برنامه غذایی روزانه خود جای داده اند. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که به دلیل کلسترول بالای میگو به افرادی که دارای بیماری قلبی و کلسترول خون بالا هستند مصرف آن توصیه نمی شود. 

امروزه در جنوب کشور ایران تولیدات میگو به دلیل تقاضای بالای آن در سایر کشورها افزایش پیدا کرده است که استان بوشهر یکی از بزرگترین صادر کننده در بازار میگو صادراتی  در سطح جهان به شمار می آید که به دو روش خشک و تازه  با بسته بندی های مرغوب و در انواع مختلف به کشورهای عربی صادر می کنند. لذا امروزه با وجود مشکلات حمل و نقل و تحریم ها علیه کشور صادرات میگو همچنان رو به افزایش می باشد و همچنین از نظر میزان قیمتی، بسته به نوع میگو، سایز میگو، نوع بسته بندی آن و همچنین منجمد بودن و یا تازه بودن آن دارد که با نازلترین قیمت آن را روانه بازار می کنند.

پخش میگو صادراتی بوشهر

پخش میگو صادراتی بوشهر امروزه به دلیل افزایش تقاضای میگو تولیدکنندگان به تولیدات میگوی پرورشی در استخرها نیز پرداخته اند و از این طریق صادرات میگو را افزایش داده اند اما بهترین نوع میگو در استان بوشهر تولید می شود به دلیل اینکه میگوهای صید شده از دریای آزاد دارای طعم و کیفیت بالاتری می باشد، طرفداران بیشتری را نیز دارد، به همین دلیل میگوهای استان بوشهر معروف به طلای صورتی می باشند و از این رو پخش میگو بوشهر در سراسر کشور و دیگر کشور ها بسیار قابل اهمیت است و در امر صادرات کمک شایانی در اقتصاد کشور می کند. لذا دوست داران میگو و خریداران برای تهیه میگوی تازه و درجه یک می توانند به نمایندگی های فروش میگو بوشهر مراجعه کنند و یا از طریق سایت های معتبر فروش میگو اقدام به خرید کنند.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *