مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم میگو جنوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین میگو جنوب چگونه است؟مرکز فروش میگو جنوب

میگو جنوب بهترین میگو در ایران می باشد؛ به دلیل طعم لذیذ و خاصیت فراوانش بازار خرید و فروش آن بسیار داغ است. شهرهای جنوبی از جمله خلیج فارس ، بوشهر و هرمزگان مرکز تولید میگو جنوب در کشور هستند. این شهرها میگو را تنها از راه صید به دست نمی آورند بلکه به پرورش آن نیز میپردازند. برای خرید میگو جنوب می توانید به صورت مستقیم به شهر های جنوبی مراجعه کرده و میگو مورد نیاز خود را خریداری کنید یا به مراکز و نمایندگی هایی که مسئول عرضه در این محصول در بازار هستند رجوع کنید. خرید مستقیم میگو جنوب

بهترین میگو جنوب چگونه است؟

بهترین میگو جنوب چگونه است؟ میگو یکی از خوشمزه ترین غذاهای دریایی می باشد که به خاطر ارزش غذایی بالا و طعم خاص آن بین مردم بسیار طرفدار دارد.

در کل میگو جنوب ۶ گونه است ( میگو ببری، میگو سفید، میگو سفید هندی ، میگو سرتیز، میگو موزی، میگو ببری سیاه) که از این میان میگو ببری و موزی از کیفیت و فروش بسیاری برخوردار است؛ ولی در چند دهه گذشته در آب های جنوب میگویی صید کرده اند که به آن شاه میگو می‌گویند؛ چرا که بسیار کمیاب است و با سایر میگوهای جنوب تفاوت دارد.

حال بدانیم بهترین میگوی جنوب چه ویژگی هایی دارد؟

گوشت میگو دارای پروتین ، آب چربی، مواد معدنی و ویتامین هاست، ولی شاه میگو پروتئین و کالری بیشتری نسبت به بقیه انواع میگو دارد؛ همچنین میزان ویتامین و مواد معدنی موجود در شاه میگو بسیار بیشتر از دیگر میگوهای جنوب است؛ از این رو شاه میگو بهترین میگو جنوب شناخته شده است.

شاه میگو به عنوان غذای دریایی بسیار باارزش است و از لحاظ اقتصادی هم خیلی مهم محسوب می شود؛ چرا که از سودآورترین محصولات در جنوب کشور می باشد.

شاه میگو اغلب به صورت بخارپز استفاده می شود تا تمام ویتامین های آن حفظ شود، این نوع میگو دارای ویتامین های : [ B1, B2, B3, B9, B6, B5, C, کلسیم، آهن منیزیم، فسفر و روی ] می باشد.

حال بدانیم شاه میگو چه فوایدی برای بدن دارد؟

  1. برای پیشگیری از انواع سرطان بسیار مفید است.
  2. کم خونی را درمان می کند.
  3. کلسترول خون را پایین می‌آورد.
  4. برای بینایی مفید است.
  5. برای پیشگیری از نرمی و پوکی استخوان عالی است.
  6. تقویت کننده ی مغز و حافظه می باشد.

مرکز فروش میگو جنوب

مرکز فروش میگو جنوب همان طور که گفته شد شهرهای جنوبی کشور جز مراکز اصلی تولید و خریدوفروش میگو جنوب می باشد. به جز این شهر ها، نمایندگی های موجود در کل کشور هستند که مسئول فروش میگو جنوب در ایران و خارج از ایران می باشند؛ به همین منظور این نمایندگی ها نیز مرکز فروش میگو جنوب در کل کشور به حساب می آیند.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *