مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات میگو صورتی بوشهر

آنچه در این مقاله می خوانید...

سایز های مختلف میگو صورتی بوشهرتولید کنندگان میگو صورتی بوشهر

میگو صورتی بوشهر یکی از پر خاصیت ترین و پرطرفدارترین محصولات می باشد که از جانوران سخت پوست هستند و بیشتر در دریاهای جنوب یافت می‌شود . میگو صورتی دارای اندازه ها و رنگ های مختلفی می باشند این نوع میگوهای غذای بسیار مفید هستند که ارزش غذایی را نیز بالا می برند . امروز صادرات میگو صورتی های بوشهر نسبت به میگوهای دیگر بیشتر شده است و توانسته محبوبیت خود را به این بازارها حفظ کنند.

صادرات میگو صورتی بوشهر

سایز های مختلف میگو صورتی بوشهر

سایز های مختلف میگو صورتی بوشهر میگو صورتی هایی که از بهترین و مغذی ترین غذا ها می باشند و اگر از طرفداران میگوی صورتی ها هستید این یکی از مناسب ترین غذاها برای شما به شمار می‌آید . میگو صورتی ها سرشار از پروتئین بوده و نسبت به میگو های دیگر کالری‌های کمی دارد امروزه میگو ها یکی از پرطرفدارترین مواد غذایی می باشد که این امر باعث میشه و صادرات میگو بوشهر ها به سایر کشورها انجام شود.

میگو ها در سایز های بسیار گوناگونی می باشد مانند: میگوی ریز می‌گوید رشت میگوهای ۱۱۰۰ up و… هستند که هر یک از این میگوها کیفیت های خودشان را دارند . خرید میگو های صورتی را می توان از شهر های جنوب و بوشهر با قیمت های بسیار مناسب خریداری کرد و با مصرف آن سلامتی را برای خود به ارمغان آورد . میگوها دارای مواد مغذی مانند : پتاسیم، فسفر و دارای ویتامین b۱۲ می باشند که باعث تامین برخی از نیازهای بدن نیز می شود.

خواص میگو صورتی عبارتند از:

  • باعث بهبود کم خونی می شود
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند
  • از برخی سرطان ها جلوگیری می کند
  • باعث جلوگیری ریزش مو سر می شود

از جمله عوارض میگو: مصرف بیش از حد آن باعث افزایش اشتها می شود، باعث خارش در برخی از ناحیه های بدن می شود ، کسانی که کلسترول بالا دارند توصیه می‌شود از میگو مصرف نکنند پس بهتر است در مصرف میگو زیاده روی نکنیم .

تولید کنندگان میگو صورتی بوشهر

تولید کنندگان میگو صورتی بوشهر میگو صورتی یران یکی از پرفروش‌ترین محصول می باشد که آنها را به صورت عمده و با مناسب ترین هزینه‌ها به بازارها عرضه می‌کند . تولید میگو صورتی ها در کارخانه های شهر بوشهر توسط کارگران سخت کوش با رعایت کامل نکات بهداشتی و کاملاً استاندارد انجام می‌شود.

امروزه بازار فروش میگو ها بسیار زیاد می باشد زیرا اینگونه میگوها از خواص های بسیار زیادی برخوردار هستند . میگو ها در شهر بوشهر به دو صورت سنتی به صنعتی تهیه و در بسته بندی های بسیاری قرار می‌گیرند تولیدکنندگان میگو صورتی سعی دارم بهترین میگوها را به فروشندگان و خریداران بدهند تا رضایت کامل آنها را نسبت به محصولات خود جلب کند.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *