مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم میگو منجمد

آنچه در این مقاله می خوانید...

سایز های مختلف میگو منجمدخرید میگو منجمد بدون واسطه

میگو منجمد یکی از محصولات پرطرفدار در صنعت غذاهای دریایی است. معمولا در مقدار و وزن 500 گرم بسته بندی می شود. در این بسته بندی ها دم و پوست میگو کاملا جدا می شود و پاک شده و برای طبخ غذا آماده مصرف می باشد. همین که نیازی به پاک کردن به روش‌های سنتی در آشپزخانه نیست و این خود یک مزیت است. عرضه مستقیم میگوی منجمد و بسته بندی شده از تازه‌ترین و سالم‌ترین نوع میگو که به روش بهداشتی و استاندارد تهیه و در دسترس عموم قرار می گیرد.

عرضه مستقیم میگو منجمد

سایز های مختلف میگو منجمد

سایز های مختلف میگو منجمد عرضه میگو منجمد در سایزهای مختتلف و وزن های متنوع صوت می گیرد اما میگو منجمد به مقدار 500 گرم و سایز 30 × 40 مناسبترین و مرغوب ترین نوع منجمد آن برای مهمانی‌های رسمی تر‌ و است و یک سایز مجلسی برای مهمانی های ما می باشد.

برای پخت انواع خوراک هایی که با میگو بسته بندی شده تهیه می شود احتیاجی به پاک کردن نیست. این میگو با استفاده از تجهیزات مدرن و طی گذراندن مراحلی در کارخانه رگ سیاهی که در زیر شکم میگو وجود دارد و دارای مواد شیمیایی مضر برای بدن است را حذف می کنند و کاملاپاک شده و بهداشتی در اختیار عموم قرار می گیرد تا بتوان به راحتی و در کم‌ترین زمان آن را میل کرد.

یکی از روش های طبخ میگوی منجمد شده این است که در مخلوط سیر رنده کرده و زنجبیل و نمک و فلفل و آبلیمو آنها را بغلطانید تا مزه دار شود و سپس آن را در روغن سرخ کنید و میل فرمایید.

میگو از موجودات دریایی و غذایی بسیار لذیذ و پرخواص است. از آن غذاهای متنوعی تهیه میشود و در طبخ هایی نظیر سوخاری، خورشی و سرخ شده طمع های بی نظیری را به ما می دهد.تهیه می‌شود. خواص مصرف میگو برای بدن بی شمار است مانند کنترل فشار خون و بهبود کم‌خونی، مقابله با آلزایمر و….

این وعده غذایی دریایی بی نظیر سرشار از پروتئین و در عین حال کم کالری است. همچنین دارای اسیدهای چرب مانند اُمگا 3 می باشد. به علاوه میگو تأمین کننده‌ مواد معدنی نظیر آهن، روی، فسفر و منیزیم و ویتامین‌هایی مثل D, بی 12 و نیاسین برای بدن است.

خرید میگو منجمد بدون واسطه

خرید میگو منجمد بدون واسطه مراکز پخش, میگو را به صورت عمده به تمامی فروشگاه ها و مراکز فروش عرضه می کنند که در این توزیع و پخش از انواع میگو (سفید و صورتی به صورت گرم و منجمد ) می باشد تا مشتری طبق سلیقه شخصی و بودجه خود خرید میگو خود را انجام دهد. خرید میگو منجمد بدون واسطه سبب می شود تا میگو با قیمتی مناسب و به صرفه در اختیار مشتری قرار بگیرد.

استان های جنوبی به دلیل نزدیکی به دریاهای خلیج فارس و عمان میگو را با هزینه کمتر و بدون واسطه در اختیار عموم قرار می دهند و میتوان از این خریداران میگویی به صرفه تر از قیمت بازار خرید کرد.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *