مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه میگو تازه بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونه می توان میگو تازه انتخاب کرد؟خرید مستقیم میگو تازه

میگو تازه یکی از خوشمزه ترین و خوش طعم ترین غذاهای دریایی محسوب می‌شود که از نظر غذایی دارای ارزش و اهمیت بالایی می باشد این جانور آبزی انواع مواد معدنی و مغذی در درون خود داشته که با مصرف آن تمامی این مواد همراه با انواع ویتامین به بدن منتقل می شود. عرضه میگو تازه بدون واسطه باعث شده این محصول با قیمت مناسب و به صرفه به صورت مستقیم به مصرف کننده عرضه شود.

عرضه میگو تازه بدون واسطه

چگونه می توان میگو تازه انتخاب کرد؟

چگونه می توان میگو تازه انتخاب کرد؟ میگو در دسته سخت پوستان آبزی قرار دارد محل زیست این جانور بیشتر در آب های شور و آب شیرین می باشد و می‌تواند در مقابل مواد سمی مقاومت کند موجودات آبزی این جانور را به عنوان تغذیه خود استفاده می‌کنند. یکی از مواد غذایی دریایی مهم با اهمیت انسان می باشد این جانور آبزی یک منبع عالی از کلسیم، ید و پروتئین می باشد و مصرف آن برای تمامی افراد توصیه می شود.

این غذای دریایی پروتئین زیادی در مقایسه با گوشت داشته و کالری کمی دارد میگو از اسیدهای چرب امگا ۳ تشکیل شده که تأثیر مثبتی در کنترل فشارخون دارد. این موجود آبزی دارای مواد معدنی به نام سلنیوم است که خواص آنتی اکسیدانی داشته و با مصرف آن می‌توان از ابتلا به سرطان جلوگیری کرد امگا ۳ موجود در میگو باعث جلوگیری از ابتلا به آلزایمر می شود این ماده غذایی با کم خونی مبارزه کرده و گزینه مناسبی برای افزایش سطح کلسترول می‌باشد. چگونه می توان میگو تازه انتخاب کرد؟

  1. میگوی تازه بوی مخصوص و ملایم داشته و هیچ‌گونه بوی زننده و شدید در آن احساس نمی‌شود.
  2. پوسته تازه میگو به صورت محکم به گوشت آن چسبیده است گوشت این جانور آبزی باقوام بوده و هیچ گونه لزجی و لیزی ندارد.
  3. رنگ پوسته میگوی تازه بستگی به گونه آن دارد رنگ میگو های پرورشی سبز زیتونی و میگو خلیج فارس صورتی روشن می باشد. یکی از نشانه‌های فاسدی این محصول طبیعی نبودن رنگ آن می‌باشد.
  4. عدم وجود هیچ گونه نقطه و یا لکه سیاه روی پوست و گوشت آن نشان از تازه بودن محصول می باشد.

خرید مستقیم میگو تازه

خرید مستقیم میگو تازه خرید میگو تازه به صورت مستقیم در بهترین و بالاترین کیفیت همراه با مناسبترین و نازلترین قیمت صورت می گیرد. حذف واسطه و فروش مستقیم این محصول از نظر اقتصادی هم برای مصرف کننده و هم برای فروشنده مزیت های فراوانی دارد یکی از این مزیت ها سود بیشتر برای فروشنده است و مصرف کننده می تواند این محصول را طبق نیاز و سلیقه خود در مناسب ترین و کم هزینه ترین قیمت دریافت و خریداری کند.

مصرف کنندگان و خریداران می‌توانند انواع میگو را به صورت تازه در درجات کیفیتی متفاوت انتخاب کرده و محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین و نازلترین قیمت طبق نیاز و سلیقه خود دریافت و خریداری نمایند.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *