مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده میگو عمده جنوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع میگو عمدهقیمت روز میگو عمده

از مهم ترین و معروف ترین بندر های جنوب کشور که عرضه کننده میگو عمده جنوب به شمار می روند، می‌توان به بندرهای جاسک، ابوموسی، خارک، چابهار، بوشهر، ماهشهر و بندرعباس اشاره کرد. این بنادر در عرضه میگو عمده نقش بسزایی در کشور دارند. مرغوب ترین میگوها از آب های بوشهر و هرمزگان به دست می آید میگو ها جز دسته آبزی و از خانواده سخت پوستان هستند. میگوها اغلب به صورت سرد یا گرم در بیشتر غذاهای دریایی سرو می شود.

عرضه کننده میگو عمده جنوب

معرفی انواع میگو عمده

معرفی انواع میگو عمده میگو یک نوع غذای دریایی لذیذ است، که محبوبیت خاصی میان مردم دارد. این موجود آبزی علاوه بر ارزش غذایی که دارد، دارای اهمیت درمانی بسیاری نیز می باشد.

اکثر مردم موقع خرید میگو نمی دانند که چه نوع میگویی را خریداری می کنند؛ و آیا از انواع میگو داخلی است یا وارداتی، بنابراین برای داشتن یک خرید عالی و مطمئن در زیر به چند نوع میگو داخلی که فقط در آب های خلیج فارس یافت می شوند اشاره می‌کنیم:

۱)میگوی ببری

۲) میگوی موزی

۳) میگی سفید هندی

۴) میگوی سرتیز

۵) میگوی سفید

۶) میگوی سر ببری سیاه یا مونودون

که از این میان بهترین گونه آن ها گونه ببری و موزی است، که طرفداران بسیاری هم دارند؛ که به طبع از قیمت بالاتری نیز برخوردارند.

*قابل توجه خریداران عمده این نوع میگو ها؛ لازم به ذکر است که برای خریداری عمده انواع میگو می توانید به شرکت های تجاری آبزی، شرکت میگو، و فروشگاه های عمده میگو و همچنین به صید کنندگان میگو مراجعه فرمایید.

و اما بدانیم میگو چه ویتامین هایی را دارا می باشد؟ میگو دارای میزان زیادی ویتامین D ، B۱۲ ، فسفر و همچنین مقدار زیادی امگا۳ است.

میزان فسفر میگوی ببری بیشتر از انواع دیگر میگوها است. از نظر کیفیت و طعم انواع میگو، بعد از گونه ببری، گونه موزی قرار دارد، که همان طور که گفته شد این دو گونه نسبت به بقیه گونه ها از اهمیت خاصی برخوردارند.

تقریبا خواص همه ی میگو ها یکسان است و مسلما تفاوت آن ها در درشتی و ریز بودن و طعم آن ها می باشد.

بدانیم که خواص درمانی میگو چیست ؟ میگو چند خواص دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

* ضد سرطان قوی

* ضد فشار خون

* ضد آلزایمر

* ضد ریزش مو

* کاهش دهنده ی درد های قاعدگی

* حفظ سلامت پروستات

* بهبود سلامت چشم

* پروتئین و کلسترول مفید

از سوی دیگر این موجودات کوچک تامین کننده مقدار مناسبی از مواد معدنی از جمله: روی ، آهن، منیزیم ، سلنیوم می‌باشند. این نوع آبزی جایگزین مفید و خوشمزه ای برای پروتئین گوشت های قرمز است که به نسبت آن ها در وزن یکسان کالری و چربی اشباع کمتری دارد.

قیمت روز میگو عمده

قیمت روز میگو عمده با توجه به اینکه بیشترین تولید و عرضه میگو کشور ، در شهر های جنوبی است ؛ به همین دلیل هم قیمت میگو در این مناطق ارزان تر از بقیه مناطق کشور است چرا که هزینه حمل و نقل و نگهداری وجود ندارد. نوع و روش خرید میگو ، تاثیر زیادی در میزان قیمت این محصول دارد. کاملا روشن است که قیمت میگو عمده، ارزان تر از قیمت های جزئی و خرده آن می باشد. بهترین مقصد صادرات میگو در کشور ما ، تایلند ، تایوان، هند، مالزی، چین و کره ی جنوبی است.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *