مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده میگو منجمد بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه نگهداری میگو منجمدقیمت روز میگو منجمد

بدون شک غذاهای دریایی یکی از سالم ترین خوراکی ها محسوب می شوند از این رو بهتر است هفته ای یک بار در برنامه غذایی هر فردی و در هرسنی گنجانده شوند، میگو نیز به دلیل طعم خوب و لذیذی که دارد مشتریان بسیاری داشته و به خاطر سالم بودن از فروش بالایی برخوردار می باشد. فروشنده میگو منجمد محصولات ویژه خود را بدون واسطه و مستقیم ارائه می‌دهد و متقاضیان می‌توانند آن را به صورت عمده و جزئی و قیمتی مناسب ارائه می دهد.فروشنده میگو منجمد بدون واسطه

نحوه نگهداری میگو منجمد

نحوه نگهداری میگو منجمد میگو یکی از سخت پوستان دریایی و از کاملترین غذای دریایی به شمار می رود از این رو بر مصرف آن توصیه بسياری می شود تا سالم مانده و از بسیاری بیماری های شایع دور بمانید. در این مقاله ما نحوه نگهداری میگو منجمد را به شما آموزش خواهیم داد تا هرگز فاسد نشده و طعم خوب خود را از دست ندهد.

 بهتر است میگوی منجمد شده را بلافاصله بعد از این که خریدیم پس از آبکشی ساده و قبل از آن که از حالت انجماد خارج شود آن را درون فریزر قرار دهیم تا فاسد نشده و هنگام مصرف تازگی و طعم یک میگوی تازه صید شده را حفظ کرده باشد، البته دقت کرده باشید که میگو از قبل سر و دم آن جدا شده باشد، روش منجمد کردن شما می توانید میگو را تا شش ماه درون یخچال نگهداری کرده به طوری که طعم خود را از دست ندهد.

قیمت روز میگو منجمد

قیمت روز میگو منجمد شما می توانید با مراجعه به سایت ما نسبت به قیمت میگو منجمد شده آگاه شوید و از آن جایی که این محصول در مقایسه با دیگر غذاهای دریایی کم تر در دسترس می باشد و صید آن کمی دشوارار است نرخ آن کمی بالاتر است، البته در قیمت گذاری این محصول عواملی مانند نوع میگو و برند و بسته بندی که انتخاب می کنید نیز دخیل می باشد.

همچنین  می توان گفت  که  کیفیت محصول مورد نظر  در تعیین  قیمتش  نقشی اساسی ایفا می کند  و البته باید گفت نوسانات قیمت های داخلی این روزهای بازار بر روی قیمت  این محصولات نیز  تاثیر گذاشته است  و نرخ آن  نسبت به گذشته  با کمی افزایش  مواجه شده است. میگو منجمد شده فروشگاه ما کاملا تمیز شده بوده و کاملاً تازه می باشد و شما میتوانید با یه آب کشی ساده آن را سرخ کرده و مصرف نمایید.

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت میگو نقش بسیاری دارد نوع خریدار می باشد اگر شما آن را به صورت مستقیم از صیادان و فروشندگان اصلی آن ها بدون واسطه خریداری کنید سود کمتری را پرداخت کرده و قیمت آن بسیار مناسب تر است.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *