مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز میگو تازه

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تشخیص میگو تازهفروشندگان مستقیم میگو تازه

از آنجایی که میگو جزو غذاهای دریایی بوده که به فساد حساس است، طبیعتاً همواره افراد به دنبال تشخیص میگو تازه هستند و لازم شما روش تشخیص این محصول را مطالعه کنید. همچنین در مورد قیمت روز این میگو نیز باید توجه کنید که کیفیت محصول مهم ترین امری است که در قیمت روز آن تاثیر داشته و از طرفی شرایط اقتصادی کشور نیز تعیین کننده این قیمت می باشد. البته خریداران عمده همواره می توانند بهترین نوع میگو را با نرخ کمتری تهیه کنند.

قیمت روز میگو تازه

روش تشخیص میگو تازه

روش تشخیص میگو تازه میگو جزو آن دسته از غذاهای دریایی بوده که بر خلاف ماهی طبع گرمی داشته از این رو برای آن دسته از افرادی که بدنشان با سردی ماهی نمی سازد بهترین گزینه خواهد بود. به طور کلی هر چه ماده غذایی که تهیه می شود تازه تر باشد خواص بیشتری خواهد داشت که در اینجا میگو هم از این قاعده مستثنا نبوده از این رو ما سعی کردیم به ۳ ترفند تشخیص میگوی تازه در ادامه اشاره کنیم:

  1. توجه به بوی میگو: یکی از مهمترین نکاتی که شما را قادر می سازد تا میگو تازه و سالم را تشخیص دهید، توجه به بوی میگو می‌ باشد. به طوری که میگو تازه همواره بوی دریا، نمک و جلبک دریایی را می دهد و در صورتی که میگو بوی آمونیاک را متساطع کند نشانه خراب شدن آن خواهد بود.
  2. رنگ میگو: میگو سالم به طور کلی بسته به گونه ای که دارد رنگ متفاوتی داشته به طوری که میگوهای پرورشی که از گونه سفید هندی هستند دارای رنگ پوست سبز زیتونی میباشند. میگوهای موزی که نوع قالب میگوی دریای خلیج فارس هستند نیز رنگ پوست صورتی روشن داشته و در میگو سرتیز رنگ میگو سفید می باشد در حالیکه میگوهای فاسد پوسته طبیعی خود را از دست داده و معمولاً به رنگ سفید یا کدر هستند.
  3. توجه به چشمان میگو: یکی دیگر از روش های تشخیص میگو اصل، دقت به چشمان میگو می‌ باشد به طوری که اگر چشمان افتاده و شل دارد نشان دهنده عدم تازگی میگو خواهد بود.

فروشندگان مستقیم میگو تازه

فروشندگان مستقیم میگو تازه علاوه بر آنچه در خصوص روش های خرید میگو تازه گفت شود یکی دیگر از نکات مهم برای تهیه نوع مرغوب این محصول مراجعه به فروشندگان میگو که به صورت مستقیم این محصول را ارائه می دهند می باشد.
در این روش علاوه بر اینکه شما می توانید بهترین نوع میگوی تازه را تهیه کنید باید دقت کنید که قیمت میگو تازه نیز توسط این فروشندگان کاملا اقتصادی تصویب شده با این حال همواره افراد به دنبال خرید محصول از روش مستقیم می باشدند.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *