مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز میگو عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

کالری موجود در میگوفروش میگو عمده بدون واسطه

میگو عمده از نظر اقتصادی بسیار مناسب و به صرفه می باشد این جانور آبزی مواد معدنی و مغذی زیادی دارد که با مصرف آن تمام این مواد به بدن منتقل می‌شود میگو از ارزش غذایی و اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت روز میگو عمده با توجه به نوسانات بازار و همچنین کیفیت متفاوت آن متغیر می‌باشد ولی در مجموع این موجود با ارزش و مفید از قیمت مناسب و به صرفه دارد.

قیمت روز میگو عمده

کالری موجود در میگو

کالری موجود در میگو میگوی غذای دریایی کاملا سالم و مغذی می باشد که مصرف آن فواید زیادی برای سلامتی بدن دارد و دارای مقادیر زیادی ید است که به راحتی می توان کمبود ید در بدن را با مصرف این غذا جبران کرد. این غذای دریایی در روش‌های مختلف طبخ می‌شود روش های پخت میگو شامل آب پز، کبابی، سرخ کردنی و… می باشد که هر کس به سلیقه خود روش پخت آن را انتخاب می‌کند.

میگو سرشار از سلنیوم است و می‌تواند از ابتلا به سرطان جلوگیری کند کلسیم موجود در این غذای مفید باعث سلامت استخوان و دندان می‌شود و از پوکی استخوان جلوگیری می کند. کالری موجود در میگو چقدر است؟ کالری این غذای دریایی در مقایسه با انواع گوشت بسیار کم بوده و با توجه به روش پخت و پز آن متفاوت می باشد ولی در مجموع مقادیر کمی کالری در درون خود دارد.

این غذای دریایی به دلیل داشتن کالری کم می تواند یک گزینه مناسب برای کاهش وزن در برنامه رژیم غذایی شما باشد. ۱۰۰ گرم میگو خام برابر است با ۶۲ کالری. در نوع آب پز این غذا در هر ۱۰۰ گرم ۹۱ کالری وجود دارد ۱۰۰ گرم میگو سوخاری ۲۲۰ کالری داشته و در نوع کبابی آن ۵۰ کالری وجود دارد.

فروش میگو عمده بدون واسطه

فروش میگو عمده بدون واسطه همان طور که می دانید میگو از ارزش غذایی بالایی برخوردار است بیشتر افراد این غذای دریایی را در برنامه غذایی خود دارند خواص و فواید بی شمار این جانور آبزی باعث شده روز به روز به طرفداران و مصرف کنندگان آن افزوده شده و باعث تولید انبوه و فراوان این محصول شده است.

فروش میگو عمده بدون واسطه تأثیر بسزایی بر تعیین قیمت این محصول دارد حذف واسطه هم برای مصرف کننده و هم برای فروشنده سودآور است. قیمت میگو در فروش مستقیم و بدون واسطه برای مصرف کننده بسیار مناسب می باشد.

مصرف کنندگان و خریداران می‌توانند انواع میگو را به صورت عمده طبق نیاز و مصرفی خود در درجات کیفیتی متفاوت انتخاب کرده و این محصول را به صورت بسته بندی های کاملاً بهداشتی با مناسب ترین و نازلترین قیمت دریافت و خریداری کنند.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *