مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع میگو ریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

میگو ریز بهتر است یا درشت؟فروشنده مستقیم میگو ریز

میگو یکی از آبزیان دریایی بسیار خوشمزه است و دارای خاصیت فراوان می باشد که به صورت مصنوعی نیز پرورش داده می شود، در استان خوزستان معمولا میگو سرتیز صید می شود.

میگو سرتیز از نظر اندازه از سایر انواع میگوها کوچکتر می باشد و به آن میگو ریز نیز گفته می شود. یکی از شکل های پر مصرف میگو که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد میگو ریز است. این نوع میگو نسبت به سایر گونه ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

مرکز توزیع میگو ریز

میگو ریز بهتر است یا درشت؟

میگو ریز بهتر است یا درشت؟

میگو برای برخی از افراد طعم بسیار لذیذ و دلچسبی دارد بخصوص وقتی با پوششی از آرد سوخاری به خوبی برشته شده باشد. میگو غذایی بسیار پرارزش است و از منابع بسیار مفید پروتئین دریایی محسوب می‌شود. مصرف آن برای تمام سنین مناسب و مفید است. حتی کودکان بعد از یک سالگی می‌توانند از این ماده غذایی مفید استفاده کنند.

در اینجا این سوال پیش می آید که آیا میگو ریز بهتر است یا درشت؟ باید خاطر نشان کرد که میگو ریز دارای بافت نرم تری نسبت به میگو درشت می باشد و از این جهت که جویدن و همچنین هضم آن آسان تر است برای کودکان و سالمندان بهتر است. همچنین میگو ریز زواید کمتری نسبت به میگو درشت دارد، میگو درشت ضایعاتی چون سر و دم و پوست دارد در صورتی که میگو ریز درصد کمتری ضایعات دارد و به همین دلیل با صرفه تر است. توزیع کننده جهت توزیع میگو ریز پرورشی برای فراهم کردن نیاز مردم، انواع نمونه مورد نظر را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب در سراسر کشور توزیع کرده است.

فروشنده مستقیم میگو ریز

فروشنده مستقیم میگو ریز

میگو دریایی و پرورشی به فراوانی در جنوب کشورمان صید شده و پرورش می یابد و در میان مردم جنوب از محبوبیت خاصی برخوردار است. در حال حاضر عموم مردم به خاصیت میگو پی برده و رو به مصرف آن آورده اند. میگو ریز بسته بندی شده به دلیل قیمت ارزان تری که نسبت به میگو درشت دارد، مشتریان زیادی در داخل کشور دارد.

بسیاری از مردم به دلیل اینکه توانایی خرید میگو درشت و متوسط را ندارند، ترجیح می دهند میگو ریز را خریداری کنند. فروشنده میگو ریز این محصول را به روش های گوناگون توزیع میکنند.

فروش محصول مورد نظر به صورت اینترنتی و آنلاین نیز صورت می پذیرد که مزیت این نوع فروش این است که دست واسطه ها و دلالان کوتاه می شود و خریدار می تواند با صرف وقت کمتر محصول را با کیفیت بالاتر و قیمت بسیار مناسب و منصفانه خریداری کند. البته ناگفته نماند که میگو ریز بسته بندی شده همچنین به کشورهای دیگر صادر می گردد همین امر سبب می شود که صادرات میگو بسته بندی شده، ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *