مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید میگو تازه

آنچه در این مقاله می خوانید...

میگو تازه چه خصوصیاتی دارد؟توزیع بهترین میگو تازه

یکی از بهترین مفیدترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی میگو تازه است. میگو از گونه های سخت پوست آبزی بوده و در هر دو آب شیرین و شور زندگی می کند. به میگو ملخ دریایی هم گفته می شود و مصرف آن برای همه ی گروهای سنی به ویژّه کودکان توصیه شده است. نوع طبخ میگو در نگه داشتن خواص آن تاثیر دارد.

در ادامه به خصوصیات این غذا، نحوه ی توزیع و خرید و فروش آن می پردازیم.

مرکز خرید میگو تازه

میگو تازه چه خصوصیاتی دارد؟

میگو تازه چه خصوصیاتی دارد؟ خرید میگو تازه باید جز سبد خرید هر خانواده باشد زیرا فواید زیاد برای بدن و ارزش غذایی بالایی دارد. البته بعضی از افراد ممکن است به میگو آلرژی داشته باشند که اگر برای اولین بار یا بعد از مدت زیادی می خواهند آن را مصرف کنند باید حتما از آن آگاه باشند.

افراد قبل از خرید باید برای تازگی میگو به این نکات توجه داشته باشند:

  • فروشنده باید میگو را در دمای صفر تا منفی 4 درجه نگه داشته باشد.
  • رنگ میگو بسته به محل صید آن متفاوت است. اگر میگو پرورشی باشد سبز زیتونی است. گونه ی میگوی خلیج فارس صورتی روشن است.اگر میگو فاسد باشد رنگ آن سفید و کدر است.
  • بوی میگو سالم مانند تمام آبزیان دیگر است اما اگر خراب شده باشد و تازه نباشد بویی شبیه به آمونیاک شدید می دهد.
  • اگر پوست میگو به راحتی کنده شود و سر آن از بدن جدا باشد و در هنگام طبخ رنگ آن کمتر به سمت نارنجی و قرمز برود میگو فاسد است. میگوی تازه پوست سفت و محکم دارد و به سختی جدا میشود و در هنگام طبخ رنگ آن نارنجی می شود.
  • در هنگام صید میگو چون کوچکتر از آبزیان دیگر است و به پایین تور می رود و اگر زمان بالا کشیدن آن زیاد شود چون میگو ها به فساد حساس هستند توسط میکروارگانیسم ها تجزیه می شود

میگو دارای پروتئین زیاد است و ارزش آن برابر با گوشت گاو و گوساله است. کلسترول آن خیلی کم است و می تواند چربی خون را پایین بیاورد و برای سلامت قلب هم مفید است. مصرف میگو بخاطر فسفر بالا برای کودکان و زنان باردار بسیار ضروری است. همچنین به دلیل سهولت در خوردن و نرم بودن آن برای افراد مسن هم خوب است.

توزیع بهترین میگو تازه

توزیع بهترین میگو تازه توزیع میگو تازه در میادین فروش آبزیان انجام می پزیرد اما در مزارع پرورش میگو و ماهی هم ممکن است فروش این محصول انجام شود. عموم مردم می توانند با مراجعه به فروشگاهای ماهی و میگو آن را به طور غیر مستقیم خریداری کنند یا با مراجعه به هایپرمارکت های معتبر نسبت به خرید بهترین نوع آن اقدام کنند.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *