مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید میگو ریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

میگو ریز چه کاربردی دارد؟عرضه مستقیم میگو ریز

میگوها سخت پوستان دهلیز است که دارای اجسام کشیده و حالت حرکتی در درجه اول شنا هستند – معمولاً Caridea و Dendrobranchiata. تعاریف دقیق تر ممکن است به Caridea ، به گونه های کوچکتر از هر گروه یا فقط به گونه های دریایی محدود شود. با تعریفی گسترده تر ، میگو مترادف با میگو است ، سخت پوستان شنای چشم ساقه را با دم های عضلانی و باریک (شکم) ، سبیل های بلند (آنتن ها) و پاهای باریک را می پوشاند هر گونه سخت پوستی کوچک که شبیه میگو باشد ، تمایل دارد یکی نامیده شود. آنها با پارو زدن با شناگران در قسمت زیر شکم خود به جلو شنا می کنند ، اگرچه پاسخ فرار آنها به طور معمول تکرار می شود در حالی که دم آنها را خیلی سریع به عقب می راند. خرچنگ ها و خرچنگ دریایی دارای پاهای محکم قدم زدن هستند ، در حالی که میگو ریز دارای پاهای نازک و شکننده ای هستند که در درجه اول از آنها برای نشستن استفاده می کنند. 

مرکز خرید میگو ریز

میگو ریز چه کاربردی دارد؟

میگو ریز چه کاربردی دارد؟

میگوها نقش مهمی در زنجیره غذایی دارند و منبع غذایی مهمی برای حیوانات بزرگتر از ماهی تا نهنگ هستند. دم عضلانی بسیاری از میگوها برای انسان خوراکی است و به طور گسترده ای برای مصرف انسان صید و پرورش می یابد. گونه های میگوی تجاری از صنعتی به ارزش 50 میلیارد دلار در سال حمایت می کنند  و در سال 2010 کل تولید تجاری میگو نزدیک به 7 میلیون تن بود. پرورش میگو طی دهه 1980 بخصوص در چین رواج بیشتری پیدا کرد و تا سال 2007 میزان برداشت از مزارع پرورش میگو بیش از میزان برداشت میگوی وحشی بود. در هنگام گرفتن میگو در طبیعت ، و در اثر آلودگی که به مصب وارد می شود ، موارد قابل توجهی وجود دارد که از آن برای حمایت از پرورش میگو استفاده می شود. بسیاری از گونه های میگو همانطور که واژه میگو کوچک نشان می دهد کوچک هستند ، طول آنها حدود 2 سانتی متر است ، اما برخی از میگوها بیش از 25 سانتی متر هستند. میگوهای بزرگتر بیشتر مورد هدف تجاری قرار می گیرند و به ویژه در انگلیس اغلب از آنها به عنوان میگو یاد می شود خرید میگو ریز بسیار اسان بوده در تمامی سوپر مارکت ها و مراکز آبزی فروشی موجود است.

عرضه مستقیم میگو ریز

عرضه مستقیم میگو ریز

میگوها بسیار فراوان هستند. هزاران گونه وجود دارد که با طیف گسترده ای از زیستگاه ها سازگار شده است. آنها را می توان در نزدیکی کف دریا در اکثر سواحل و خورها و همچنین رودخانه ها و دریاچه ها تغذیه کرد. برای فرار از شکارچیان ، برخی از گونه ها از کف دریا می ریزند و در رسوب فرو می روند. آنها معمولاً از یک تا هفت سال زندگی می کنند. میگوها اغلب منزوی هستند ، گرچه می توانند مدارس بزرگی را در فصل تخم ریزی تشکیل دهند عرضه میگو ریز به آسانی انجام میشود.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *