مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه میگو صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص میگو برای کودکانسفارش بهترین میگو صادراتی

اگر تا به امروزه علاقه ای به مصرف میگو و گنجاندن آن در برنامه غذایی خود را نداشته اید، این مطلب را مطالعه کنید که در آن به بررسی مهمترین خواص این آبزی به ویژه برای کودکان پرداخته ایم. با توجه به تنوع گونه های موجود در خلیج فارس و افزایش پرورش طبیعی آنها در حاشیه دریا، قیمت و عرضه انواع میگو طی سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است. برای آشنایی با مرکز و نمایندگی عرضه میگو صادراتی با قیمت رقابتی راهکاری مختلفی را عنوان خواهیم کرد.

مرکز عرضه میگو صادراتی

خواص میگو برای کودکان

خواص میگو برای کودکان میگو قابلیت زنده ماند و رشد در آبهای شور، شیرین و نیمه شور را دارد. همین ویژگی سبب شده تا پرورش این نوع آبزیان در استان های مختلف کشور طی سالهای اخیر رونق و عرضه آن نسبت به گذشته افزایش یابد.
علاوه بر این موضوع وجود انواع ویتامین ها و مواد معدنی ارگانیک در ترکیبات گوشت میگو سبب شده تا جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز و انواع غذاهای سنیگین باشد. افراد با بیماریهای زمینه ای مانند قند خون، فشار خون، ناراحتی های قلبی و … می توانند بدون دغدغه به صورت مداوم انواع گوشت میگو تازه را مصرف کنند. شاید برایتان جالب باشد که میگو برای کودکان نیز خواص و فواید بی نظیری دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • فسفر موجود در میگو به تقویت مغز و حافظه کمک می کند.
  • افزایش اشتها در کودکان از فواید مصرف این محصول است.
  • وجود ویتامین گروه B و مقادیر زیادی آهن در رفع کم خونی موثر خواهد بود.
  • روی، ید و کلسیم موجود در میگو به رشد استخوان های کودک کمک می کند.
  • مقادیر زیادی کلسیم در ترکیبات میگو وجود دارد که برای استحکام و رشد دندان کودک موثر است.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن به واسطه وجود امگا 3 و آهن در گوشت میگو

سفارش بهترین میگو صادراتی

سفارش بهترین میگو صادراتی خرید و سفارش میگو در گذشته با شیوه های سنتی صورت می گرفت که همواره با محدویت های همراه بوده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد عرضه و ارسال انواع میگو تازه از طریق روش های زمینی و هوایی برای مشتریان در سراس کشور هستیم.
از سوی دیگر با افزایش میزان تولیدات، حجم صادرات میگو ارگانیک به ویژه شاه مگیو خلیج فارس به کشورهای عربی و دیگر کشورهای خاورمیناه سیر صعودی داشته است. در بین شناخت میگو تازه، آگاهی از قیمت های روز، نحوه بسته بندی استاندارد و اطلاع از قوانین و مقررات صادراتی این محصولات اهمیت زیادی دارد.
مشاورین و نمایندگان صادراتی این مرکز برای تامین انواع میگو در حجم های مختلف و فراهم آوردن زمینه های صادراتی آماده همکاری با کلیه خریداران عمده در سراسر کشور و شرکت های تولید کننده هستند.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *