مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش میگو منجمد

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز پخت میگو منجمدپخش کننده میگو جنوب بدون واسطه

مصرف پروتئین از منابع مختلف بسیار مهم است. خوردن میگو منبع عالی پروتئین است زیرا چربی اشباع کمتری دارند و ویتامین های بیشتری نسبت به سایر منابع پروتئین دارند. به عنوان مثال، میگو منجمد حدود 22 برابر گوشت گاو و 19 برابر مرغ ویتامین دارند.

مرکز فروش میگو منجمد

طرز پخت میگو منجمد

طرز پخت میگو منجمد بیشتر میگوها تخمریزی را در ماه های گرم سال آغاز می کنند، زمانی که دمای آب به بیش از 20 درجه سانتیگراد می رسد. روند تخم ریزی بین 8 شب تا 6 صبح و اغلب بین 10 شب تا 2 صبح انجام می شود. در این مرحله، یک میگوی ماده آماده هنگام استراحت یا حرکت در آب شروع به استراحت و انجام حرکات دایره ای شنا می کند. در همین حال، با باز و بسته شدن بدن یکی پس از دیگری، تخم از میگوی ماده و اسپرم از میگوی نر به طور همزمان خارج می شود و لقاح اتفاق می افتد.

حرکات پاهای شنا تخمها و اسپرم های بی حرکت را در آب پراکنده می کند و احتمال لقاح را افزایش می دهد. هنگامی که تخمها با آب دریا تماس می گیرند، در قشر خارجی آنها واکنشی اتفاق می افتد که باعث ایجاد یک لایه محافظ مانند ژله می شود و از پلی پوسپرماسیون تخمها جلوگیری می کند. بعد از لقاح، تقسیمات A سلول شروع می شود و منجر به تشکیل جنین می شود.

پخش کننده میگو جنوب بدون واسطه

پخش کننده میگو جنوب بدون واسطه اسیدهای چرب امگا ۳ چربی های اساسی هستند که در بسیاری از غذاها وجود دارد. ماهی های چرب مانند ماهی آزاد منابع شناخته شده این اسیدهای چرب هستند. با این حال، شما همچنین می توانید این چربی های سالم امگا ۳ را از غذاهایی مانند جلبک دریایی و پخش میگو منجمد بدست آورید. باید بدانید که همه چربی های امگا ۳ یکسان نیستند.

گیاهانی که امگا ۳ دارند معمولاً دارای آلفا لینولنیک اسید (ALA) هستند. در مقابل، حیوانات دریایی تمایل زیادی به اسیدهای چرب امگا ۳ مختلف دارند: EPA (اسید ایکوزاپنتانوئیک) و DHA (اسید دوکوزاهگزانوئیک). EPA و DHA چربی های امگا سالم هستند که از نظر بالینی مفید هستند، زیرا از آنها برای مقابله و واسطه گری در مورد مسائل مختلف بهداشتی استفاده شده است. آنها همچنین برای سلامتی نوزادان در حال رشد مهم هستند.

اسیدهای چرب امگا ۳ به طور طبیعی در غذاهای شما مصرف می شوند. ۸ وعده غذای دریایی توصیه شده در هفته معادل ۲۵۰ میلی گرم EPA و DHA در روز می شود. شرکت بازرگانی ما تلاش خود را در جهت تامین بازار میگو منجمد عمده می نماید.مشتریان گرامی می توانند بدون نگرانی از تامین میگو عمده مورد نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نمایند.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *