مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش میگو صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع میگو صادراتیقیمت روز میگو صادراتی

میگو از غذا های دریایی خوشمزه و بسیار پر طرفدار در سراسر جهان است و به همین جهت میگو صادراتی از کشور های تولید کننده به سایر کشور ها، دارای مزیت و درآمد می باشد. از جمله میگو های پرورشی شامل میگو سرنیزه، میگو سفید و میگو ببری سبز می باشند که به دلیل پرورش فراوان از بهترین نمونه های میگو صادراتی می باشند. این نوع میگو در اغلب شهر های شمالی پرورش می یابد و به بازار داخلی و جهانی توزیع می گردد.

مرکز پخش میگو صادراتی

آشنایی با انواع میگو صادراتی

آشنایی با انواع میگو صادراتی میگو از جمله آبزیان خوشمزه و پر خاصیتی است که در سال های اخیر پرورش آن به طور چشمگیری در ایران رشد کرده و بازار فروش آن در بازار داخلی و خارجی رونق فراوان دارد.

ایران از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان و پرورش دهندگان انواع میگو در بازار جهانی است. امروزه متقاضیان غذا های دریایی و بخصوص میگو، در سراسر جهان افزایش یافته و رشد تصاعدی پرورش میگو گواه این ادعا است. پخش میگو صادراتی از جمله ارزش ها و دستاورد های ایران محسوب می گردد. میگو های صادراتی انواع مختلفی دارند اما بهترین نوع آن گونه ببری سبز، میگو سر تیز و گونه وانامی است که معمولا به صورت عمده توسط مراکز فروش و بازار های فروش آبزیان خریداری و برای فروش به مشتریان آماده می گردد.

شرایط نگهداری میگو و سایر آبزیان، خاص بوده و به همین دلیل برای صادرات محدودیت هایی نیز وجود دارد که موجب می شود تحت دما و رطوبت خاص و اغلب به صورت هوایی، توزیع و صادرات آن صورت پذیرد.

قیمت میگو بستگی زیادی به تازگی و زمان صید آن دارد و میگو سالم، سرشار از سلنیوم، پروتئین و کلسترول بوده و ضد آلزایمر و کم خونی است و به طور کل میگو از مغذی ترین و مقوی ترین غذا ها محسوب شده و لازم است در سبد غذایی خانوار گنجانده شود.

قیمت روز میگو صادراتی

قیمت روز میگو صادراتی امروزه پرورش دهندگان میگو در تلاش برای تولید و فروش بهترین و با کیفیت ترین انواع میگو می باشند و نمایندگی های فروش آن نیز میگو ها را در بسته بندی های استاندارد و مناسب آن را به بازار عرضه می کنند. متقاضیان میگو، بهتر است آن را به صورت عمده خریداری نمایند زیرا حجم زیاد آن به لحاظ اقتصادی مقرون بصرفه تر بوده و خریداران عمده که معمولا مشتریان خارجی می باشند می توانند انواع میگو را با قیمت مناسب و از نمایندگی های فروش میگو خریداری نمایند. صادرات میگو در چند دهه اخیر درآمد قابل توجهی را به داخل کشور تزریق کرده است و همین امر موجب شده ایران از جمله صادر کنندگان میگو به اقصی نقاط جهان شود.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *