مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش مستقیم میگو صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع میگو صادراتیقیمت روز میگو صادراتی

کشور ما یکی از برترین و بزرگ ترین تولید کنندگان میگو در جهان می باشد که با تولیدات انبوه توانسته بخش اعظمی از محصولات خود را به دیگر کشورهای متقاضی ارسال کند، میگوی ایرانی از لحاظ کیفیت و طعم زبان زد خاص و عام می باشد، این غذای دریایی خواص بی نظیری داشته و بر خوردن آن توصیه فراوانی می شود. پخش مستقیم میگو صادراتی از جانب صیادان و تولید کنندگان این محصولات صورت می پذیرد و شما می توانید این محصول پاک شده و تازه را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

پخش مستقیم میگو صادراتی

معرفی انواع میگو صادراتی

معرفی انواع میگو صادراتی میگو یکی از سخت پوستان دریایی بوده که طعم بسیار لذیذی دارد، این محصول سرشار از ویتامین و پروتیین بوده و مصرف آن می تواند در سلامت بدن نقش بسزایی را ایفا کند و همانند دیگر غذاهای دریایی خاصیت درمانی بالایی دارد.

این غذای دریایی سالم و مفید در انواع مختلفی بوده و از انواع میگو صادراتی می توان به میگوی سر تیز، میگو ببری سبز و میگو وانامی اشاره کرد که تمامی این نمونه ها از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و طعمی فوق العاده دارند به همین دلیل مشتریان داخلی و خارجی بسیاری را به خود اختصاص داده اند.

میگو ارزش غذایی بالایی داشته و خواص بسیار زیادی دارد که ما قادر به توضیح همه آن ها در این مقاله نخواهیم بود و فقط به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد تا آن را در برنامه غذایی هفتگی خود به کار گیرید.

این محصول سرشار از آهن بوده و مصرف آن به افرادی که کم خونی دارند توصیه می شود، دیگر این که سرشار از امگا ۳ بوده و برای کنترل فشار خون می تواند بهترین دارو و درمان باشد.

قیمت روز میگو صادراتی

قیمت روز میگو صادراتی پخش میگو صادراتی به صورت مستقیم و بدون واسطه سبب شده تا مورد استقبال مشتریان بسیاری واقع شود زیرا مصرف کننده آن را با سودی ناچیز مستقیما از طریق تولید کنندگان آن ها خریداری می نماید.

قیمت میگو صادراتی در کشور ما متغیر بوده و به جند عامل بستگی دارد که یکی از مهم ترین عوامل آن نوع میگو می باشد، دیگر این که میگو هر چه تازه تر باشد قیمت آن بیش تر می باشد، زیرا میگوی تازه ماندگاری بالاتری داشته و تا چند ماه می توانید آن را در فریزر نگه داری کنید به طوری که مثل روز اول تازه خواهد ماند، دیگر این که نوسانات بازارهای داخلی در تعیین نرخ آن نقش بسزایی دارد و تورم سبب می شود تا نرخ آن به طور چشمگیری افزایش یابد، هم چنین سایز میگو و نوع بسته بندی آن در قیمت گذاری حائز اهمیت می باشد.

محمد صادق فیاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چینگو شما را به خرید بهترین محصولات پخش و فروش عمده میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *